Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

REGULAMIN / © forumkomputerowe.com

Autor Wiadomość
dmnksdbn Offline
Newbie
*

Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2012
Reputacja: 0
#1
REGULAMIN / © forumkomputerowe.com
1. Zasady ogólne:
1.1 W skład grupy moderującej wchodzą Administratorzy oraz moderatorzy.
1.2 Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
1.3 NICK oraz dane profilowe nie mogą zawierać słów obraźliwych oraz powszechnie uznawanych za wulgarne.
1.4 Zakazuje sią tworzenia nicka podobnego do nicka którejkolwiek z osób należących do grupy moderującej Forumkomputerowe.com.
1.5 Zakaz edytowania i usuwania uwag grupy moderującej.
1.6 Zakaz obrażania innych, używania wulgaryzmów, umieszczania treści rasistowskich, obraźliwych, pornograficznych oraz drastycznych.
1.7 Zakaz plagiatowania z innych for jaki i z Forumkomputerowe.com. Podczas cytowania należy podać źródło treści.
1.8 Grupa moderująca może odstąpić od kar, według własnego uznania.

2. Pisanie postów/tematów:
2.1 Przed założeniem nowego tematu użyj opcji >>SZUKAJ<<
2.2 Nazwy tematów formuj zwiąźle.
2.3 Zabronione są tematy typu "Pomocy", "Problem" „Śpieszy mi siąâ€ i inne nie precyzujące problemu.
2.5 Zakaz pisania caps-lockiem , formatowania tekstu z wyjątkiem pogrubienia słów kluczowych i podkreślenia. Całkowity zakaz stosowania koloru czerwonego , który jest przeznaczony dla grupy moderującej.
2.6 Odpowiadając w temacie, pisz z sensem i na temat.
2.7 Zakaz zakładania tematów kolidujących z obowiązującym prawem (min. linki do nielegalnych plików, materiałów i gier typu Bitefight), zakaz podawania linków referencyjnych, które przynoszą jakąkolwiek korzyść materialną użytkownikowi.
2.8 Zakaz zakładania tematów i pisania postów celem uzyskania pomocy w kwestii nielegalnego oprogramowania, forsowania cudzych zabezpieczeń, sposobów na obejście regulaminu oraz udzielania takowej pomocy.
2.9 Na forum obowiązują zasady pisowni polskiej, które należy przestrzegać. Wyjątkiem jest brak znaków diakrytycznych, który jest dopuszczalny.
2.10 Zakaz dublowania tematów.
2.11 Maksymalny dopuszczalny rozmiar obiektu graficznego 800px x 600px.
2.12 Zakaz odpowiadania w tematach przedawnionych - 30 dni od ostatniej wypowiedzi

3. Sygnatury i Avatary:
3.1 Podpis może zawierać co najwyżej (jedną z trzech poniższych możliwości):
- 3 linijki tekstu (przy rozdzielczości 1024 x 768) pisanego czcionką Verdana rozmiar 1 oraz jeden obrazek (o wymiarach nie wiąkszych niż 400 x 120 px) / jeden userbar
- lub 6 linijek tekstu (przy rozdzielczości 1024 x 768) pisanego czcionką o rozmiarze 1
- lub 2 userbary
Punkt 3.1 nie dotyczy grupy moderującej oraz grupy: Przyjaciel.
3.2 Zbyt duży podpis może zostać zmodyfikowany lub usuniąty.
3.3 Nie można używać avatara podobnego do rang użytkowników forum!
3.4 Administracja zastrzega sobie prawo do usuniącia podpisu w każdej chwili jeśli uzna to za stosowne.

4. ShoutBox:
4.1 W Shoutbox obowiązują zasady ogólne regulaminu oraz zasady pisania postów/tematów.
4.2 W SB obowiązuje zakaz spamowania, floodowania .
4.3 Zakaz zadawania pytań odnośnie problemów związanych z komputerami w SB łącznie z podawaniem linków do tematów.
4.4 Zakaz używania dużej ilości emotikonek.

5. Warny/Ostrzeżenia:
5.1 Nieprzestrzeganie zasad Regulaminu karane bądzie warnem,
5.2 Drastyczne lub nagminne łamanie Regulaminu karane bądzie banem.
5.3. Warn może zostać usuniąty przez moderatora, od którego użytkownik otrzymał ostrzeżenie, o ile uzna poprawą usera.
5.4 Moderator ma prawo ukarać użytkownika warnem lub upomnieć, jeśli uzna to za stosowne.

Wszystkie spory rozstrzyga administrator. Decyzja jest niepodważalna.
01-17-2013, 02:22 PM
Szukaj


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Reklama:

skarpety producent

tylna belka peugeot 206